Oriflame & Sweden

Totul a inceput in 1967 intr-o locatie cu doar doua birouri din Stockholm unde doi frati impreuna cu prietenul lor au inceput sa vorbeasca despre visul lor.

Ce si-au dorit ei? Si-au dorit sa poata oferi oamenilor posibilitatea de a beneficia de produse cosmetice atractive si au dorit ca produsele lor sa fie inspirate din frumusetea naturala pe care lumea sa o asocieze cu Suedia.

Conceptul nu a avut un succes imediat. Ingrijirea a fost un cuvant important in acel moment, dar nu a fost asociata in mod deosebit cu ideea de afacere.

Au aparut consultanti de vanzari mai intai in Suedia si apoi in toata lumea si fiecare dintre ei a avut ambitia de a deveni un mic intreprinzator. Au vrut si ei sa faca parte dintr-un proiect revolutionar si sa faca bani dintr-o afacere cu produse de ingrijire. Initial produsele au fost distribuite direct la clienti acasa si, de la o zi la alta, sa format o retea de potentiali reprezentanti Oriflame, formata din prietenii, colegii si cunostintele lor.

Cheia succesului a ramas neschimbata timp de 45 de ani....cu o mica diferenta.....antreprenorii se afla acum in Moscova, Lisabona, Madrid, Varsovia, Bucuresti, Constanta, sau in alte colturi ale lumii.

Oriflame a ramas fidela conceptului sau original de cosmetice naturale suedeze si o cultura manegeriala.

Secretul este CULTURA. O cultura comuna de a vrea mai bun, mai de calitate, mai natural . Aceasta cultura se bazeaza pe respectul de ai multumi cu produse cosmetice naturale de calitate, pe doritori de acest lucru.

Astazi sa ajuns foarte departe de la acea locatie cu doua birouri din Stockholm. Formula de succes a acelor ani nu sa schimbat, dimpotriva tendintele actuale ne confirma ca acel concept vechi de 45 de ani este mai potrivit timpului actual dacat era pe vremuri.

Astazi noi directori Oriflame al Retelei 1408 actionam in acele zone in care vanzarile tip MLM sunt la un nivel redus si unde dorim sa avem o crestere prin cat mai multe prospectari si contacte directe.

Este un fel de amestec intre satisfactie si precautie pe care dorim sa il abordam in urmatorii ani. Scopul este clar- ECHIPA noastra Oriflame sa prospere iar Compania Oriflame sa devina Lider in Romania in vanzarile directe.

Aceasta calatorie inceputa a capatat o traiectorie ascendenta pe care dorim sa o mentinem tot asa.

In concluzie, am dori sa multumim Companie Oriflame care nea sprijinit dea lungul timpului si nu in ultimul rand am dori sa multumim si acelor consultanti si reprezentanti Oriflame care au facut ca acest lucru sa fie posibil.

Astazi Oriflame oferă oportunităţi deosebite de afaceri celor care doresc să câştige bani încă din prima zi a activităţii lor şi care ştiu să muncească în echipă pentru a-şi îndeplini ambiţiile şi visurile personale cu ajutorul acestui concept special de afacere - Make Money Today and Fulfil Your Dreams Tomorrow™.

Respectul pentru oameni şi natură stă la baza principiilor de funcţionare ale companiei şi se reflectă în politicile sale sociale şi de mediu. Oriflame sponsorizează multe activităţi sociale în numeroase ţări şi este co-fondator al Fundaţiei World Childhood Foundation. Compania Oriflame Cosmetics este listată la bursa din Stockholm, Nasdaq OMX Exchange.

Oriflame Romania, subsidiara locală a companiei Suedeze de produse cosmetice cu vânzare directă,

Oriflame România are o cotă de piaţă de 5% din piaţa de cosmetice. Înfiinţată în 1995, compania are în prezent 125 de angajaţi şi peste 58.000 clienţi direcţi şi consultanţi. Cifra de afaceri a companiei s-a ridicat în 2009 la aproximativ 20 milioane euro.

Oriflame International are vânzări anuale de peste 1,3 miliarde euro, circa 3,5 milioane consultanţi independenţi şi 7.500 de angajaţi. Oriflame are activităţi în peste 63 de ţări de pe glob, iar în 13 dintre acestea este prezentă prin francize. De asemenea, compania are şase fabrici, în Suedia, Polonia, China (două fabrici), Rusia şi India. Portofoliul companiei cuprinde 950 de produse anual. Începând din martie 2004, Oriflame este listată la bursa din Stockholm, Nasdaq OMX Exchange.

PE SCURT

• Vânzări anuale de peste 1,3 miliarde de euro; 
• Aproximativ 3,5 milioane de consultanţi independenţi;
• 7 500 angajaţi; 
• 950 de produse anual;
• Co-fondator al fundaţiei World Childhood Foundation; 
• Centru Global de cercetare şi dezvoltare cu peste 100 de oameni de ştiinţă;
• 6 fabrici proprii în Suedia, Polonia, Rusia India si doua in China;
• Listată la bursa din Stockholm, Nasdaq OMX Exchange din martie 2004;
• Produse bazate pe ingrediente naturale, care nu sunt testate pe animale;
• Activează în peste 63 de ţări de pe glob, în 13 dintre acestea având francize.